31 juli 2013

Day 212

Hello thereee!

Ik heb al een hele tijd niet meer uitgebreid gepost, dus vandaag is het hoog tijd om dat weer te doen. Let's go!

Dit truitje heb ik al een hele tijd niet meer aangehad, al bijna een maandje niet wowow. Maar dat is een beetje logisch, want ik had dit shirt niet mee op vakantie. Maar het blijft een heel leuk shirt, omdat ie een beetje losjes zit.

Verder heb ik een nieuwe broeklegging aan. Iedereen kent ze wel, gewoon een legging met een spijkerstof. Ik heb 'm gekregen van een vriendin en ik ben er blij mee!

Op de achtergrond zie je m'n leukste sleehakken yayayay. Ik ben verliefd op ze. Net zoals dat ik verliefd ben op heel veel kledingstukken. Kledingliefde. Kan gewoon. 

Dit was het voor vandaag! Tot morgen maar weer.

xoxo
Filiz 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...