12 december 2013

Day 346

Geen zin gehad om een goede foto te maken, dus daarom deze scheve collage, hiiiihi. Ik heb een leuke dag gehad op stage en nu ben ik best wel moe. Ik ga nu even posten en daarna gelijk mijn pyjama uit doen. Heb mijn bedje gemist. Dit wordt een date met mijn bed en mijn tv.


Vandaag heb ik mijn nieuwste trui aan! Die trui met dat schattige strikje op de rug. Die zwarte lijn om mijn hals vind ik erg leuk, omdat het van leer is. Wel nep leer volgens mij, maar dat maakt niet uit. Het glimt in ieder geval een beetje. Ik vind het heel leuk als zachte stof wordt gecombineerd met harde stof, dus deze trui is perfectos voor mij.

Ook heb ik vandaag een spijkerbroek aan. Ik dacht, leuke truitjes staan leuk bij simpele spijkerbroeken. Vandaar mijn spijkerbroek van de Only. Die zit niet te strak, niet te los, gewoon lekker chillll. 

Ik ga even snel op de tv-gids kijken en daarna mijn planning volgen. Tot morgen! Dikke kus. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...