27 oktober 2013

Day 300

Ohhhh myyyyy godddd? Het is dag 300? 300 van de 365? Hoe snel gaat de tijd? Shock? Wow? 


Zwarte trui | Coolcat
Gestreept shirt | H&M 
Broek | La Chica

Heb nog een week om goed te kunnen leren, dus ik moet m'n tijd nuttig besteden. Daarom post ik vandaag even vroeg zodat ik zo kan leren. 

M'n outfit van vandaag is gewoon simpel.  Ik wou gewoon iets makkelijks aandoen, dus toen pakte ik dit maar uit de kast. Ik vind strepen echt leuk, horizontaal of verticaal. Ik wil binnenkort een trui of een bloes kopen met verticale strepen. Dat vind ik heel mooi staan. 

Zoals ik in een vorige post had gezegd, is het binnenkort weer tijd om te shoppennn! Zin in :). Heb echt heel lang niet gewinkeld, dus dat is wel nodig. 

Tot morgen XOXO 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...