04 september 2013

Day 247

Hallo daar! De foto hieronder heb ik genomen toen ik 's ochtends weg ging, helemaal ready for school. En nu zit ik helemaal uitgeput in de bus naar huis. Naar m'n bed. Nou eigenlijk niet, want 9 uur ga ik naar zumba, haha.


Leuke leuke leuke outfit!

Dit stippeljurkje is van de H&M, maar ik heb 'm dus onder een zwarte rok aan, ook van de H&M. Ik vind het leuk staan samen. 

Verder heb ik een zwarte maillot aan van de V&D, roze schoentjes van Lacoste, een tas van Guess en een zwart leren jasje van de H&M.

Deze outfit heeft iets schattigs, maar het heeft ook een stoer uiterlijk. Ik denk door het leren jasje haha. Dat schattige komt vast door de stippels. 

Morgen ben ik jarigggg! Ik word 17 jaar whoop whoop. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...