25 september 2013

Day 268

Laatste dagje school deze weekkkk! Jaja, ik heb weer weekend. Maar het tegendeel is al dat huiswerk mwehhhh. 


Even kort over m'n outfit, en daarna iets anders. 

Jasje | H&M 
Shirt | Mango
Legging | H&M 
Uggs | Uggs winkel 

Het is leuk samengesteld, want het leer aan de zijkanten van m'n legging (wat je niet kan zien) past bij m'n leren jasje. 

Shirtjes met zo'n tekst vind ik heel leuk staan bij basic broeken of rokken. That's why I love ittt. 

En dan nu dit:


Deze nagellak heb ik voor m'n verjaardag gekregen en guess what? IK BEN ER VERLIEFD OP OF ZO. Roze vond ik sowieso al heel mooi, want het is een soort van m'n lievelingskleur. Alle soorten roze trouwens. 

Dit mooie kleurtje is een van de nagellakken van de nieuwe collectie van Catrice. Ik raad 'm zeker aan. Hij dekt heel mooi en shined perfect met die kleine glitters! Niet te veel, niet te weinig. Just perfect. 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...