17 september 2013

Day 260

Wauuuuw, ik moet echt betere foto's gaan maken. Maar vandaag zat m'n hoofd gek, dus het maakt niet uit. Stomme regen :(. 


Trui | H&M 
Broek | Turkijeeee 

Ik vind dit een leuke outfit! Onder deze broek met best wel dunne stof heb ik een legging aan, want anders was het echt te koud. Brrrr. 

Even een update over school. Dit is de derde week dat ik naar de HvA ga en ik vind het tot nu toe echt leuk! Het is natuurlijk wel wennen, maar dat zijn alle nieuwe dingen wel. Over ongeveer 5 weken heb ik al m'n eerste tentamens.. En serieus. Dat maakt me echt bang. 

Maar ja, dit was het voor vandaag. Iedere dag ben ik wel met huiswerk bezig, dus vandaag moet ik ook weer verder. 

Tot morgen! En geniet van de rest van de dag, ALS je dat kan. Ik niet dus. Meh. 

Kusje,

Filiz 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...