19 september 2013

Day 262

Voordat ik aan m'n huiswerk begin ga ik eerst even posten. Heb weer eens genoeg te doen, whoop..



Vandaag draag ik een jurkje, wat ik in m'n broek heb gestopt. Dus het lijkt een shirtje. Muhahaha. Het is niet echt een jurkje. Het is eerder een lang shirt. Maar oke, in ieder geval het is van de H&M. Zoals jullie rechts boven op de foto kunnen zien zitten er allemaal hartjes op! Dat vind ik er echt schattig uitzien hahaha. 

Ook heb ik deze broek van de La Chica aan. Wat ik zo leuk vind aan deze broek is dat de stof zo licht is. Het is niet zo'n basic spijkerstof, maar gewoon iets anders. 

Deze combinatie vind ik heel leuk. Ik denk dat het leuker zou zijn als ik er nog een leuke riem bij zou dragen, of een lichtblauw vestje. Dat vestje is dan weer goed gecombineerd met deze lichte spijkerbroek. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...