09 september 2013

Day 252

Goedenavond! Het regent gewoon. Regen. Nu. Het is zomer? Dude? Maar oke, hier kunnen we van alles verwachten, in welke seizoenen dan ook. 


Ik moet toegeven dat ik het heel fijn vind om te posten nu in deze applicatie heb. Ik kan posten wanneer ik wil! Ik hoef niet eerst m'n laptop te pakken. Het klinkt misschien lui allemaal, maar omdat ik het nu al druk heb met huiswerk is het gewoon echt fijner zo, posten op m'n iPhone. Het gaat ook veel sneller :). 

M'n outfit van vandaag is net zoals het weer hier, grauw. Wel heb ik een leuke felle armband, de kleur is echt schattig. Volgens mij is het baby blauw. Met een tintje mint. 

Deze broek had ik op een markt gekocht en dit truitje is van de Coolcat. Het is leuk maar simpel, en met goede accessoires is het zeker te combineren. 

Tot morgen! 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...