02 augustus 2013

Day 214

Het is zo benauwd vandaag in Nederland.. Liever zat ik nog in Turkije, met zo'n heerlijk briesje aan het terras.. Oh oh, ik verlang nu alweer naar volgend jaar haha. Heftig.



Vandaag draag ik weer mijn lange roze, zalm roze, leuk roze, ik weet niet wat voor roze, rok. Daarboven heb ik een heeeel licht roze hemdje aan. Verder nog een zwart klein vestje, omdat ik dat leuk vind, muhahaha. 

Ik vind dit een leuke outfit, vooral de twee verschillende kleuren roze die gewoon bij elkaar passen. Meestal hou ik er niet van om dezelfde kleuren aan te doen in een outfit, maar soms kan dat dus wel. Ik denk nu ook omdat het verschil qua kleur heel groot is. Best duidelijk te zien eh? :)

Vandaag hoop ik weer te gaan sporten na iets langer dan een maand lui doen. Ik hoop dat niets mijn planning gaat veranderen, anders word ik gek. Ben best wel een controle-freak. Ugh.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie m'n blog nog leuk vinden. Tot morgen!

xoxo
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...