17 augustus 2013

Day 229

Make-uploos, net wakker en nog steeds ziek. Dan zie je er zo uit haha.. Vind het nog wel meevallen eigenlijk, hoe 'erg' het is. 


Deze trui met de letter A is van de Primark in Rotterdam. Ik heb deze een paar jaar geleden gekocht en ik vind 'm nog steeds helemaal leuk. 

Grijs past net zoals zwart en wit ooooveral bij. Ja overal. Tenminste, dat vind ik :). Het leuke aan deze broek vind ik het lage kruis. Het is niet zo'n standaard strakke broek. Het is gewoon lekker baggy! 

By the way, dit jaar is echt supersnel gegaan! We zitten nu al bijna halverwege augustus.. Over ongeveer 2/3 weken begin ik aan mijn eerste studiejaar in Amsterdam. Zooo spannend! En ook best wel eng.. Verder ben ik ook bijna jarig hihi, sweet 17, HERE I COME! 

En ja, nu dit jaar bijna is afgelopen is 365 Outfits Of 2013 ook bijna klaar.. Wowieeee. Maar daarna ben ik nog niet klaar met bloggen hoor, ik ga gewoon door, alleen dan met andere thema's :). 

Tot morgen! 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...