08 augustus 2013

Day 220

Goodmorning! Weer een vroege post vandaag, maar dat komt omdat ik best wel veel te doen heb vandaag. Vandaag is het suikerfeest en daarom gaan we even op visite bij familie. Daarna moet ik naar de fysio en na de fysio gelijk door naar fitness. Druk druk druk! 


Deze rode broeklegging is van de Only. Het merk is Pieces. Ik vind deze broeklegging heel fijn zitten en het is goed te combineren met donkere kleuren. Natuurlijk ook met lichte kleuren, maar persoonlijk vind ik het leuker met donkere kleuren.

M'n trui met kant is van de Vero Moda. Ik vind dat kant bij de mouwen echt supermooi. Deze trui is ook goed te combineren met van alles. Zoals je ziet staat het heel leuk met een rode broek :). 

Het is alweer dag 220 en ik heb nog geen een dag dezelfde outfit aangehad als een dag daarvoor. Dat vind ik nog best goed van mezelf haha!

Dit was de post voor vandaag, tot morgennn.

Kisses,

Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...