12 augustus 2013

Day 224

Goedemiddag lieve lezersss. En minder lieve lezers :). 

Vandaag ben ik naar de huisarts gegaan, omdat ik me toch niet helemaal lekker voel sinds donderdag/vrijdag. Ik moet rustig aan doen en kan waarschijnlijk een tijdje niet sporten. Niet fijn dus. Ik denk ook dat uitgaan er even niet in zit jammer genoeg! 


M'n outfit van vandaag 

Deze broek heb ik al vaker aangehad natuurlijk, maar nog niet met m'n spijkerjasje! Dus hier weer een nieuwe combinatie van kleren. Yeeeeuy. 

Ik vind nog steeds dat een spijkerjasje overal bij past en dat het iedere outfit iets extra's geeft. Goede eigenschap van een spijkerjasje :).

Pfffff, nu ga ik mezelf weer op de bank laten liggen en rustig aan doen eh.. Tot morgen! 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...