19 augustus 2013

Day 231

Waaah! Over 17 dagen ben ik eindelijk 17 jaar :). En dan zit ik al een paar dagen op de hoge school.. Yaaay.. Maar dat is wel spannend en ik ga het gewoon leuk maken, dus come on Filiz, you can do thisss.


Ik heb jullie al wel eens verteld over dat ik volgend jaar over meerdere onderwerpen ga bloggen en waarschijnlijk niet iedere dag. Het gaat denk ik wel wat drukker worden nu dat ik pedagogiek ga studeren. Wat ik ga proberen is, eerst het uiterlijk van mijn blog veranderen, zodat er verschillende pagina's zijn met thema's waar ik over ga posten. Bijvoorbeeld: DIY(die ik dan ook zelf ga proberen), fashion(want dat blijf ik natuurlijk leuk vinden, muziek, films, eten(omdat ik het heel leuk vind om creatief te koken), en nog veel meer! Maar dat komt dus allemaal volgend jaar. Nu heb ik nog 134 te gaan voordat het 2014 is hahaha. 

Mijn outfit van vandaag bestaat uit een spijkerbloes, een bruine riem en een zwarte broeklegging. Deze bloes is van m'n moeder en ik heb 'm heel leuk gecombineerd met deze bruine riem. Het staat echt heel erg leuk bij elkaar en ik denk dat deze outfit zooo leuk gaat staan met donkerblauwe hakken! 

Verder vind ik deze bloes ook heel leuk staan met deze zwarte broeklegging. Het zou bijvoorbeeld ook kunnen met een rode broek en nog veel leuker met een broek met printjes! Jup, ik hou nog steeds heel veel van printjes. 

Ik vind dat deze riem m'n figuur mooi accentueert. Van mezelf heb ik best wel een zandloperfiguur, waar ik natuurlijk wel blij mee ben, en als ik dan zo een riem om m'n middel draag is dat beter te zien. Tip voor mensen met een zandloperfiguur! 

Dit was het voor vandaag. Thanks voor het lezen en ik hoop dat jullie zin hebben in volgend jaar :).

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...