10 augustus 2013

Day 222

Hello hello helloooo. 

Vandaag een post vanaf m'n handige Blogger app, omdat ik geen zin heb om mijn laptop te pakken en ik moet zo ook weg, dus jaaa.


Ik heb m'n felle bloes, trui, iets van de H&M. Ik heb 'm gekregen van een vriendin en ik ben er heeeeel blij mee.

Deze legging met leuke details op de knieën is ook van de H&M en raad eens, daar ben ik ook blij mee!

Deze leren jas is van Outfitters Nation. Ik vind het een superleuk jasje en het staat goed op deze outfit. Het past meestal heel leuk met wat voor outfit dan ook.

Deze tas had ik in Turkije gekocht en ik ben verliefd op de kleur. Ik hou van dat soort kleurtjes. Verder vind ik de bruine delen op deze tas ook heel leuk. Zoals de onderkant en de handvatten.

Dit was het dan weer, tot morgen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...