04 augustus 2013

Day 216

Toen ik op vakantie was kreeg ik heel weinig views en nu ik terug ben begint dat weer een beetje meer te worden. Gelukkig :). Vandaag wil ik m'n dag besteden, vandaar dat ik vroeg aan het posten ben.


Mijn outfit van vandaaaaag. Ik draag mijn donkerblauwe legging, een simpel wit hemdje en een zwart bloesje van kant. Verder draag ik die nieuwe schoentjes die ik in Turkije heb gekocht. Hieronder zijn ze wat beter te zien.


 Ik vind ze echt superschattig, vooral ook door die kraaltjes, dat strikje en al die andere leuke details. Ze waren ongeveer €25, dus de prijs waren ze zeker waard! Ze lopen heel lekker, maar als ik ze te lang aan heb beginnen ze een beetje te knellen. Maar verder zijn ze helemaal ok!

Dit was het voor todayyy. Tot morgen :)

xoxo


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...