09 augustus 2013

Day 221

Ik had deze outfit ooit al eerder aan, maar dan met m'n spijkerjasje er op. In de post van die dag had ik gezegd dat ik die outfit ook een keer zonder spijkerjas zou aandoen zodat jullie het shirt goed kunnen zien. En op deze foto is die goed te zien, yeeeeuy.


Shirt | Outfitters Nation
Broek | Gekregen, dus I don't know where its from

Het is gewoon een simpele sportieve outfit. Ik ga zo meteen fitnessen, dus het leek me wel weer leuk om m'n sportoutfit te showen.

Het is wel een korte post vandaag, maar ik heb nog best wel veel te doen voordat ik ga sporten. M'n kamer moet namelijk weer een beetje worden opgeruimd.. En stofzuigen moet ook nog gebeuren. En ik moet nog ontbijten. Ugh. Nou oke. Komt goeeeed.

xoxo


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...