21 augustus 2013

Day 233

Vandaag draag ik een lang shirt met glimmende dingetjes er op. Ik ben vergeten hoe ze heten.. Slimmm. Er is een papegaai te zien op dit shirt, maar door dat ie glimt op de foto is ie weer niet goed te zien. Maar dat maakt niet uit. Next time!


Verder draag ik deze legging van de H&M met de superleuke knieën. Ik vind het leuk staan samen, het is gewoon simpel en makkelijk, maar het heeft wel leuke details!


En zo heb ik m'n nagels nu, alles geel en eentje zwart. Ik vind het heel leuk om aparte nagels te hebben. Nja niet apart.. Gewoon leuke nagels, laten we het daar op houden :). Die gele nagellak vind ik echt superleuk, maar het is wel jammer dat het pas zo fel wordt na een paar keer lakken. Volgens mij zijn het 4 a 5 lagen..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...