05 augustus 2013

Day 217

Hello hello hellooooo!

Vandaag was ik de hele dag op mijn 2 kleine nichtjes aan het passen, en daar aan is wel te begrijpen dat ik niet echt de tijd had om vroeg te posten vandaag. Vandaar dat ik nu post :).




Loooovely outfit vandaag! Ik vind dat ik de kleuren heel leuk heb gecombineerd en dat alles bij elkaar past. Deze broek is van de H&M, dit vest is ook van de H&M en dit hemdje is van de H&M Divided. Weer zo'n H&M outfitje dus vandaag. Like ittt. 

Volgens mij is het wel duidelijk dat ik van aparte patroontjes houd op kleding. Soms vind ik het leuk om effen kleren te dragen en soms houd ik er van om een hele drukke outfit te dragen. That's my style!

Even leuk klein nieuws: over een maandje ben ik jarig! Yeeeeuyyyyy. 

Dit was het voor vandaag. Ik ga nu lekker rustig chillen in m'n bed voor de tv na een druk dagje met 2 kleine snotneuzen. Ik verdien het hehehehe :).

Sleep well! Xoxo



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...