06 mei 2013

Day 126

Hey guysss. Ik was gister op het Bevrijdingsfestival in Utrecht, vandaar dat ik niet kon posten gisteravond. In de middag was ik nog een beetje aan het leren en toen was ik het vergeten dus ja.. Daarom heb ik net nog gepost voor day 125 en nu voor day 126!

Vandaag heb ik ook weer geleerd en dat ging wel redelijk. Ik werd heeeel erg afgeleid door het lekkere weer! Het was volgens mij boven de 20 graden.. Ik heb ook nog even in de tuin gezeten met een leerboek dus dat was wel chill. En afleidend.


Ik had gewoon een simpele outfit aan vandaag. Een spijkerbroek van de La Chica en een shirtje van volgens mij de Coolcat? Ik ben het alweer vergeten haha. Ik had ook weer zo'n lekkere knot op m'n hoofd hahaha. Had totaal geen zin om m'n haar goed te doen dus ja, dit is het resultaat.

Oh als je in spiegelbeeld kan lezen; er staat "remember me, I'll be famous" op m'n shirt :).

Heeft iemand trouwens tips voor deze examenleerling? Ze zijn heeeel erg welkom!

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...