05 mei 2013

Day 125

Hello hello helloooo!

Vandaag ben ik naar het Bevrijdingsfestival in Utrecht gegaan en het was super leuk met m'n vrienden! Er was leuke muziek en een gezellige sfeer en vooral het weer maakte de avond geweldig! Scroll down voor de foto's van mijn outfit van gister.



Hahaha yayyy lange-rokken-chillings. Deze rok heb ik in Turkije gekocht op een best wel grote markt en ik vond 'm zoooo schattig, heb 'm gelijk gekocht! Volgens mij was ie €10,- en ik heb er ook nog een zwarte van. Ik vind lange rokken heel erg leuk in de zomer, het is niet eens warm terwijl je dat wel zou denken toch? 

Dit gestreepte shirtje is van de H&M. Dacht ik. Het is een kort shirtje dus ik heb daaronder een wit hemdje, ook van de H&M. Dat gestreepte shirtje zou ik in de zomer misschien op het strand aandoen, lekker met een blote bruine buik haha.

Ik vind het een leuke combinatie samen met mijn spijkerjasje en ik denk dat ik zoiets nog wel een paar keer ga aandoen!

Dit is het voor today, tot morgen!

xxxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...