29 mei 2013

Day 149

Ik heb zooo'n zin in gala morgen! Het gaat echt heel leuk worden denk ik. Vandaag ben ik naar de stad gegaan om nog even leuke hakken en een handtas te kopen en jaaa ik ben zeker geslaagd :). Dat zien jullie morgen dus hehe. Maak je klaar voor de chubbyface fotoooo hahaha.


Vandaag had ik een turquoise jumpsuit aan, maar je ziet niet dat het een jumpsuit is, omdat ik er een broek over aan heb hahaha. Awesome. Deze jumpsuit zien jullie sowieso wel in de zomer. Deze broek is van de La Chica en ik vind 'm nog steeds wauwie. Hij zit niet te strak en niet te los, gewoon perfectosss!

Dit was weer een korte post because I'm exhausteddd. Ik ga zo lekker eten en daarna m'n bed in met de tv aan. Nog een fijne avond en tot morgen :)

xxx 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...