21 mei 2013

Day 141


Yo bro's. Ik was net aan het oefenen voor Frans, want ja, dat heb ik morgen. En daarna ging ik dus deze foto's maken voor m'n post van vandaag en eentje is dus donker, omdat het donker is. Eyyyy logicaaaa. Vandaag had ik mijn examen van geschiedenis en die ging best goed! Maar ik ga niet teveel zeggen, want zo meteen is die helemaal niet goed gegaan en omg ik ben bang.

Broek | Vero Moda
Shirt | Vero Moda
Vest | Primark 
Riem | Coolcat

Dit vest is echt suuupercute. Het heeft van die lange hangende zijkanten weet je wel. Kan het niet uitleggen.. Nouja, dat zullen jullie vast wel eens zien op een andere foto. Verder heeft het leuke glittersteentjes en die kan je zien op de rechterfoto. 

That's it for todayyy. Ik ga een beetje uitrusten en whatsappen en pingen met lieve mensjes. Morgen rond 10 uur opstaan om nog even te oefenen voor Frans denk ik.. Nouja. Tot morgennn! Goodnight xo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...