01 mei 2013

Day 121

Hellooooo. Dit wordt een korte post want ik wil slapen woooow. Ben echt moe na vandaag. Was met een vriendin en we hebben ook nog een beetje kunnen leren hehe. Goed beziggg. Maar dus, morgen wil ik vroeg opstaan om de hele dag te kunnen leren. Met pauzes natuurlijk, maar dat spreekt voor zich. Denk ik.


Het leukste wat ik over mijn outfit van vandaag kan vertellen is dat mijn vest een hele leuke opvallende kleur heeft. Rozeeee. I love pink. Roze. De blauwe lijntjes vind ik er ook heel erg leuk bij. Ik heb dit vest van de H&M en ik ben er blij meeee. De binnenkant is heel zacht en dat voelt fijn yay. Verder draag ik gewoon mijn spijkerbroek van de Only en ja.. Dat was het ongeveer.

Ik duik lekker m'n bed in. Slaap lekker alvast en tot morgen!

xoxo
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...