18 mei 2013

Day 138


Woehhhh ik heb een beetje slag in mijn haar vandaag. Vind dat altijd zo schattig staan hahaha al zeg ik het zelf. Ik heb een zwart jurkje aan dat ik van mijn zus heb gekregen en daarover een lichtblauw vest. Verder draag ik een zwarte legging, want het is nog te koud voor een jurkje zonder legging. Logicccc. 

Ik vind het een schattige outfit! Ik vind het jurkje heel lief, omdat het een beetje bol staat. Het is niet heel erg strak zeg maar. Verder heeft het een mooie V-hals, maar dat zie je niet, omdat mijn haar er voor zit. Handig weer!

Dit is het voor vandaag. Ik hoop dat jullie mijn posts nog een beetje leuk vinden in deze periode, maarja, meer kan ik nog niet bieden. Na mijn examens ga ik sowieso langere posts gooien en betere foto's! Tenminste, dat ga ik proberen :). 

Kusjes,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...