13 mei 2013

Day 133

Helloooo readers.

Morgen begint het dan eindelijk, morgen heb ik mijn eerste echte eindexamen.. Ik begin met Nederlands. Ik ben echt heel erg zenuwachtig.. Wahhhh. Ik hoop zo erg dat alles goed gaat en dat ik daarna gelijk door kan stromen naar HBO. Dat gaat me echt blij maken, maar we'll see.



Awesome, deze kledingstukken heb ik beiden van mijn zus gekregen, haha. Dit shirtje is van de H&M. Eigenlijk is het een soort jurkje maar ik heb de onderkant in mijn broek verstopt. Deze broek is van de G-Star. Ik vind het een leuke en simpele outfit en volgens mij zal het heel schattig staan met leuke hakken!

Vanaf nu ga ik een tijdje korte posts posten omdat ik druk ben met examens en leren etc etc.. Ik hou jullie wel op de hoogte hoor, haha. 

Nu ga ik lekker in bed, even relaxen en nergens aan denken. Waarschijnlijk ga ik ook vroeg slapen vandaag, ALS het lukt. Wish me luck with relaxing.. En dan morgen met mijn examens.. Oh my god.

Oke nu ga ik echt. Doeeeei xxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...