31 mei 2013

Day 151

Hello hello! It's the day after my prommm. Het. Was. ZOOOO. Leuk! Ik meen het, deze avond ga ik nooit meer vergeten. Ik heb het heel erg gezellig gehad met iedereen en ik hoop dat ik contact hou met deze leuke mensen. Nadat gala was afgelopen was ik nog even met een groepje aan het chillen hehe.

Mijn outfit van vandaaaag:




Ik draag m'n spijkerbroek van La Chica en ik heb de pijpen omhoog gevouwen. Ik vind het wel leuk staan samen met mijn zwarte hemdje van de Vero Moda. Het is heel simpel maar het heeft wel wat! Verder heb ik dus mijn Vans aan met panterprintveters and yeahhh, I love them. M'n haar zit nog een beetje zoals het gister zat, alleen dan iets slordiger haha. Ik laat het denk ik nog wel zo zitten, want het zit gewoon leuk :).

Dit was de post van today! Als je wilt kan je nog even kijken naar de post van day 150 om mijn galajurk te zien, waaah dat moet nog gebeuren! :)

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...