08 mei 2013

Day 128

Hallooo lieve lezers.


Even bam, gelijk m'n outfit showen. Ik vind het een suuuperleuke outfit! Ben gewoon verliefd op dit kleine vestje uit Turkije. Het heeft een felle roze kleur en kant op de mouwtjes. Verder hele schattige kleine witte bolletjes aan de randen. It was love at first sight.. Onder dit vestje draag ik een zwart-wit gestreept jurkje. Ugh allemaal verkleinwoorden, maar het typt zo leuk :(. 

Zie jij een legging toevallig? Hahaha ok. Ik draag ook een huidskleurige legging en zo erg valt ie dus niet op, vind ik. Deze legging is van de Zara en hij past me precies goed. Ik voel 'm bijna niet woohoooo. 

Ik denk dat een outfit als deze heel erg leuk is voor in de zomer, dus volgens mij ga ik dit nog wel een keer aan doen, alleen dan iets anders eh! Ik moet me aan de regels houden, haha. 

That's it for today. Heeft iemand misschien nog een leuke outfit die hij/zij met mij wilt delen? Of leuke tips voor een outfit? Of in ieder geval iets met een outfit? Let me know!

Alvast slaap lekker en tot morgen. 

Kissie,
Filiz



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...