11 mei 2013

Day 131

UUUUUGH. Ik word ZO gek van mijn verbinding thuis. M'n hele telefoon loopt de hele tijd vast en die wifi is al helemaal de weg kwijt hahahaha :(. Maarja. Gister heb ik het nog heel gezellig gehad met m'n vriendinnetje en we zijn best wel laat gaan slapen.. Bad asssss.

Vandaag draag ik dit gestipte jurkje van de H&M. Ik vind het een heel schattig jurkje en het is vooral leuk in de zomer! Ik draag dit jurkje samen met een latex legging. Hij glimt alleen niet zo erg als andere latex leggings en dat vind ik juist wel leuk zo. Ik vind het een leuke combinatie, het is gewoon simpel maar wel schattig.



Verder draag ik deze super leuke zachte gebroken witte sokjes, zoooo cute. Ze zijn ook lekker warm en zo en dat is wel fijn, want ik heb opeens hele koude voetjes. Ben nog steeds een beetje ziek.

Zo meteen ga ik nog leren en daarna ja, de dagelijkse dingen die ik nog moet doen dus. See you tomorrow!

xxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...