07 mei 2013

Day 127

Kiekeboe. Vandaag heb ik best goed geleerd en jaaa daar mag ik wel een beetje trots op zijn :). Ik moet echt nog superveel doen en het idee dat ik over precies een week mijn eerste examen hebt maakt me zooo nerveus.. Ik hoop echt dat het goed komt.


Vandaag draag ik mijn bordeauxkleurige broek van de Vero Moda. Daarboven draag ik dit leuke shirtje met glittersteentjes. Die zie je niet op de foto haha, goede kwaliteeeit weer. Ik denk dat ik dit jaar een camera ga kopen of misschien vragen voor mijn verjaardag. Yayyy. Verder draag ik dit kleine vestje met glitters maar de glitters zie je ook niet op de foto. Jammer eh? Ik vind het een simpele outfit maar wel weer leuk door de glittertjes en kleurencombinatie.

Dit was het wel weer voor vandaag. Even random: ik heb zin in de zomerrrr!

xxx
Filiz 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...