30 mei 2013

Day 150

Hallo lieve lezers!

Ochtend
Vandaag heb ik mijn gala en ik heb er superveel zin in. Vandaag gaan jullie dus eindelijk mijn jurk zien en mijn nieuwe hakken yaaay! Ik ga zometeen naar de kapper met Laila en daarna gaan we nog wat eten in de stad. Ik heb er echt zin innnn. Ik ga deze post een paar keer wijzigen vandaag, so stay up to date!

Middag
We hebben sushi gehaald woohooo. Zometeen gaan we ons klaarmaken voor gala. Make-uppen, jurk aan, schoenen aan, tas klaarmaken, en goooo!

Avond
Hier zijn de foto's van mijn outfit! We gaan zometeen lekker feesten en of course heb ik nog een extra outfit bij me, want ik heb niet zoveel zin om te hele avond in een lange jurk te dansen hahaha. Slim eh, die extra outfit? :) Die zien jullie wel een andere keer.



Clutch | H&M
Jurk | Prestije (in Duitsland)

Je kan mijn schoenen niet zien en ik heb daar ook niet echt en foto van gemaakt. Dusss die zien jullie waarschijnlijk een andere keer. Dit was de post van vandaag! 

Tot morgen!

xo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...