28 mei 2013

Day 148

Wauwwww, het is alweer dag 148! De tijd gaat echt snel.. Maar dat is ieder jaar zo haha, dus dat is niets nieuws. Ik ga lekker over m'n dagje vertellen dussss lees verder :)

Vandaag ben ik met m'n vader naar Duitsland gegaan om een galajurk te halen voor donderdag! Heb er echt superveel zin in. En jaaa, ik heb een supermooie galajurk gescoord! En nee, die ga ik nu nog niet showen. Wacht maar tot donderdag hehe. Verder hebben we heel lekker gegeten in een Turks restaurant en geloof het of niet, ik zou serieus nog een keer naar die plek gaan, Duisburg of zo, voor het eten! En misschien voor nog een jurk :).

Nou ehmmm, m'n outfit van vandaag. Ik had een zwart jurkje aan met leuke details op de schouders. Dit jurkje heb ik van de H&M en zit in mijn top 10 van leuke shirtjurkjes! Ja ik noem het shirtjurkjes omdat het half shirts en half jurkjes zijn. Logisch toch? Hehe. Maar dus. Daaronder had ik een kort broekje aan voor de zekerheid, want ik wil niet dat iemand m'n kruis ziet of zo. Verder draag ik een zwarte maillot, want zo warm was het nou ook weer niet. Het was wel lekker weer hoor, maar niet zo lekker weer dat ik alleen een shirt en een kort broekje aan doe. Je ziet m'n broekje niet eens maar ja, je weet nu dat ie d'r wel zit!


Dit was de post van vandaaaag! I hope you enjoyed it. Tot morgen :)

xxxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...