20 mei 2013

Day 140

OMGGGG. Ik heb morgen alweer mijn derde examen en ik ben te zenuwachtig. Ik ben nu nog de laatste dingetjes aan het doornemen en met vrienden aan het overhoren, maar wow. Zenuwennnn.


Dit is mijn outfit van vandaag. Simpel, maar leuk. Ik vind een leuke broek sowieso leuk staan met een wit shirtje, omdat de combinatie van kleuren gewoon leuk is. Ergens is dat wel logisch, denk ik. Nou ehmmm, daarboven draag ik dit grijsachtige vestje en dat is wel een leuke toevoeging aan mijn outfit.

Dit is geen broek maar een tregging en volgens mij weten jullie wel wat dat is? Het is gewoon een mix van een legging en een broek. Het woord komt denk ik van het Engelse af, trousers and legging? Maar oke, lekker interessant allemaal bla bla bla. 

Verder heb ik niet echt iets te vertellen, dus ik stop maar met schrijven. Anders ga ik bullshit vertellen en zo leuk is dat niet hahahaha.

Tot morgen!

Kussie


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...