10 mei 2013

Day 130

Yooooo bro's. Ik ben al sinds de middag met een vriendin en we waren van plan om heel hard te leren. Eindstand: we werden melig en toen gingen we iets minder hard werden. We hebben net wel even goed ons best gedaan vind ik :o. Woohooooo. Maar, check hier beneden voor de fotocollage van vandaag.


Ja, ik dacht, jullie mogen me ook best wel zien zonder bril hahaha. Shout out naar m'n pantoffels! Leuk eh? I know. Maar dus. Focus on the outfit.

Dit shirt is een iets langer shirt dan normaal, maar dat zie je niet omdat ik 'm in m'n broek heb verstopt. Ik heb 'm gekocht in de Vero Moda ennn, I love the color!

Deze broek, yeah, van de H&M. Dat was ook zo'n aankoop van 'it was love at first sight' als je snapt wat ik bedoel. Ik vind die printjes nog steeds super leuk en ik ben heel blij met deze broek yay. 

Hmm, die pantoffels heb ik gekregen van m'n mammie dus ik weet niet waar ze vandaan komen. Ze zijn wel super cute. 

Dit was het voor vandaag, ik ga zo misschien nog wat leren en daarna lekker slapen. Sureyya, die vriendin die d'r is, blijft hier gezellig slapen en yaaaay dat is gezellig. Logic.

Sleep well and see you tomorrow!

Kisses,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...