27 mei 2013

Day 147

WAAAAAAAAAAH ik heb vandaag mijn laatste examen gehad. Nu heb ik lekker vakantieeee! Tot en met de uitslagdag eigenlijk, maarja. Het voelt alsnog even fijn, daarom geniet ik ervan vandaag. Als ik te horen krijg dat ik een herkansing mag doen, dan ben ik nog best tevreden. Maar als ik te horen krijg dat ik ben gezakt.. Wow.. Ik hoop natuurlijk dat ik ben geslaagd, maar ik moet niet te veel verwachten, anders word ik misschien teleurgesteld, maarja, we'll see..


Vandaag draag ik mijn spijkerbroek van de Only en deze trui van de H&M. Verder draag ik dit schattige armbandje met zwarte steentjes en ik weet niet maar waar ik deze vandaan heb. Ik vind het een simpele maar leuke outfit en dat armbandje is een leuk detail :). 

Weet je wat ik ga doen? Ik ga lekker in m'n bed liggen nu. Tv aan, beetje op Twitter, Facebook, Whatsapp en Ping, en een beetje beseffen dat ik hele erge stressweken achter de rug heb. Aan de ene kant ben ik superblij dat ik klaar ben met mijn examens, maar aan de andere kant ben ik heel bang voor de uitslag. Stressgevende dingen.. Oef.

Maarja. Slaap lekker alvast en misschien tot morgen :)

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...