12 mei 2013

Day 132


Hey guysss. Ja m'n foto is heel erg bewerkt. Nou ja, ik heb er een effect van helderheid en scherpheid aan toegevoegd omdat het een hele donkere foto bleek te zijn. Handiggg. Daar is dit dus uitgekomen haha, nu is het in ieder geval wel een beetje duidelijker wat ik aanheb.

Shirt | Silly's Store
Legging | Ergens waar mijn supermama is gaan winkelen

By the way, it's Mothers Dayyy! Fijne moederdag iedereen. WOW ik kan rijmen hahahaha. Awesome. 

Ik heb trouwens al een beetje een nieuw idee over mijn blog voor volgend jaar. Ik denk niet dat ik dan iedere dag ga schrijven, maar als ik ga schrijven ga ik een veel langere tekst per dag posten over random dingen, dus van alles en nog wat. 

Dit was het voor vandaag, ik moet nog allerlei dingen leren vandaag en heel misschien ga ik vanavond nog ergens heen met mijn ouders. We'll see!

Kisses,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...