19 mei 2013

Day 139

Hello dear readersss! Ik zit over de 5000 views yayyyy! :)
Vandaag een iets langere post om dit te vieren haha. Zo meteen ga ik nog wel eventjes leren denk ik, maar dat zie ik zo wel.. En ik moet nog eten. Woooow.. Maar oke. Scroll down voor de foto's van vandaag!


Hmmm, als je nog eventjes naar beneden scrolt zie je waar deze steentjes op zitten. Ik vind ze echt superschattig en een leuk detail van datgene wat ik aanheb. Wat is het nou, oehhhh.. Hahahahaha omg.


Die steentjes zitten dus op dit shirt. Het is een heel leuk grijs shirt met een leuk maanvormig iets aan de bovenkant, waar deze cutie steentjes op zitten. Ik heb dit shirt gekregen van mijn zus en ik ben er heeeeel blij mee. Hieronder draag ik nog een wit hemdje, omdat ik het een beetje koud had vandaag.. Yeah. Volgens mij is het echt superleuk als ik het aandoe met een rokje.


Hier nog een foto van de steentjes, ik ben fan van ze. Nou ehm, verder draag ik deze strakke zwarte leggingbroek. Ja leggingbroek.. Ik weet niet of het een legging is of een broek. Maar dat maakt niet uit. Leggingbroek klinkt oke toch? Deze broek zit wel fijn, ook al is ie strak.

Dit was het voor vandaag! Ik hoop dat je het een leuke post vond om te lezen en verder.. Slaap lekker alvast :)

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...