30 april 2013

Day 120

Hello party animalsss. Als je gister tenminste ook naar Koninginnennacht bent gegaan!

Ik heb de foto van gister online gezet, dus als je die wilt zien moet je even kijken bij day 119.

Vandaag is het Koninginnedag en ik ben niet echt van plan om naar buiten te gaan nu. Ik moet nu echt even voor school leren, dus beter dat ik thuis blijf!



Ik heb mijn baggy grijze broek aan met deze iets te grote trui van de Mango. De kleur vind ik echt superleuk en het staat gewoon goed met mijn broek. Onder deze trui heb ik gewoon een zwart hemdje voor het geval dat ik het koud kreeg. Ben een beetje verkouden dus ja :).

Ik ga denk ik even verder aan m'n schoolwerk, want ik ben de heeeele tijd aan het uitstellen! Slechte eigenschap van me.. Misschien wel herkenbaar. Wens me concentratie en motivatie, haha.

Kus,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...