03 juni 2013

Day 154

Hallo lezers :)

Ik heb gister gezegd dat ik vandaag een lange post ga posten en jaaa, dat ga ik ook zeker doen hihi. Ondertussen ben ik Dating in the dark aan het kijken en dat is echt grappig hahaha. Er zitten soms echt losers tussen wauwie.

Vandaag ben ik gaan joggen en daar ben ik echt moe van geworden. Doordat ik de afgelopen paar maanden alleen met de bus naar school ben gegaan is mijn hele conditie weggelopen hahaha! Of zal ik zeggen, gerent.. Dusss vandaag zien jullie mijn outfit die ik aanheb als ik ga joggen. Dat verschilt natuurlijk ook wel eens maar dit had ik dus vandaag aan. Scroll down for the photo!

 
 

Ik draag deze trui van de Mango en de kleur is waaaauwie. Ik weet niet zeker welke kleur het is, maar het lijkt op turquoise. Daaronder heb ik een zwart hemd aan, omdat deze trui van de Mango iets te kort is om zonder hemd aan te doen. Dus voor de zekerheid dit hemd haha.

Deze broek van Adidas vind ik suuuperleuk door die knalroze strepen aan de zijkant. Roze is nog steeds mijn lievelingskleur en vooral als het opvallend is. Ik heb net toevallig mijn nagels gelakt in een neonroze kleur, maar dat zien jullie morgen wel :).

Mijn Vans zijn mijn schatjes. Ze passen bij ieeedere outfit, zelfs bij een sportoutfit. Ik heb ze nu volgens mij langer dan een jaartje, dus ik ga ze binnenkort misschien vervangen. I'm sorry babies :(.

Dit was mijn post voor vandaag. Wel langer dan gister en eergister eh?! Ik ga nu voor de tv hangen en verder nog met mijn telefoontje chillen. Morgen ga ik misschien weer joggen.. Lekker bezig! Maar ja, dat moet wel voor de zomer. Bikini-tijden komen er weer aan whoooop! Heb echt zin in deze zomer.

Nog een fijne dag verder en tot morgen!

Kisses and love,
Filiz 

 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...