27 juni 2013

Day 178

Hallo daar! Zoals ik al heb verteld heb ik vandaag mijn diploma-uitreiking en ik heb er zin innnn. Ik ga later weer posten met een foto erbij dus, blijf op mijn blog kijken als je mijn outfit wilt zien! En natuurlijk ga ik mijn diploma ook laten zien hihi. Tot snel!

Dusss, vandaag is het vrijdag en ik moet nog posten voor gister, de dag van de diploma-uitreiking. Het was echt een hele leuke avond met iedereen, ik kreeg een leuke toespraak van mijn mentor en daarna mocht ik mijn handtekening op mijn diploma zetten! Ik heb nog niet echt een handtekening dus ik deed maar wat. Amateur-dingen. Verder hebben we nog even wat gedronken met z'n allen en daarna zijn we nog op de foto geweest met de hele klas. Hieronder zie je mijn outfit en mijn diplomaaaa! Ik ben zooooo erg blij dat ik mijn diploma eindelijk op zak heb eh, waaaahhhhh.


Dit jurkje is van de Vero Moda en het was iets meer dan €25,-. Dit jurkje is de prijs meer dan waard, want het is zoooo'n leuk jurkje! De kleur is een beetje roze achtig, een beetje richting zalmroze, maar toch ook weer niet. Oke lekker duidelijk. Gewoon een beetje roze dus! Verder heeft dit jurkje zwarte strepen aan de zijkant en dat is zeker een leuk detail. Dat is ook gewoon de reden dat ik dit jurkje heb gekocht.

Verder draag ik deze legging van de H&M met leer aan de zijkant. Ik vind het een leuke legging, omdat het ieeeets korter is dan normale leggings, zodat je iets meer enkel ziet. Dat vind ik wel mooi. 

En dan mijn leuke hakjes van de Van Haren. Je hoeft echt niet veel geld te betalen voor leuke schoenen! Deze schoenen waren maar €25,- en ze hebben hele leuke steentjes aan de achterkant boven de hak. Die laat ik nog wel een keertje goed zien. Ik ben heel erg blij met deze aankoop. 

Oja, ik hoorde gister van mijn vader dat mijn moeder maandag al vakantie heeft en dat we dus over een paar dagen al naar Turkije kunnen. M'n ouders regelen vakanties altijd last minute hahahaha. Soms wel leuk en soms niet echt handig en soms een beetje gek en chaos en stress, maar dat zorgt wel meestal voor een leuke vakantie. 

Dit was het voor vandaag, tot morgen! xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...