21 juni 2013

Day 172

Hiiii, vandaag ga ik weer zelf posten haha. Ik vond de post van Laura wel heel leuk eigenlijk. Gek gek meisje. Gister was echt een leuk dagje dus jaaa, that's cool.


Vandaag draag ik m'n broek van de Only met een gouden riem. Hieronder zie je een close-up van mijn riem.  Ik vind 'm wel mooi door de glimmende deeltjes. Deze riem is best wel zwaar, maar dat is het wel waard om te dragen haha.


Verder heb ik nog een close-up van mijn bloesje van de Vero Moda. Ik ben verlieeefd op deze bloes. Ik vind de details op de schouders echt cute en je kan zo'n bloes als deze met van alles en nog wat dragen! Het is dus goed te combineren. 


Nu even een bedankje voor m'n iPhone voor het supergoede beeld waardoor ik hele mooie foto's kan maken, yaaaaay. Thanks to Apple hahaha. 

Dit  was de post voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat ik jullie misschien inspireer qua outfits en zo :)

xoxo - Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...