12 juni 2013

Day 163

Helloooo everybody.

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover.. Dan krijg ik de uitslag van de examens.. Dan krijg ik te horen of ik ben geslaagd, of ben gezakt, of dat ik een herkansing heb.. Dit is zo eng, even serieus.. Wil gewoon keihard schreeuwen, maar daar heb ik geen zin in. Luiheid. I know.




Broek | G-Star - Shirt | Coolcat

Ik ben vandaag op een superleuk idee gekomen! Aan het eind van dit jaar ga ik een filmpje maken waarin alle 365 outfits van alle 365 dagen te zien zijn! Dat lijkt me echt leuk tenminste. Nu moet ik nog even kijken of ik dat kan hahahaha. Ben niet zo bekend met filmpjes monteren en alles.. Maarja, we'll see how it goes!

Deze outfit vind ik wel leuk omdat het kant van mijn shirtje past bij mijn broek, omdat het allemaal zwart is. Zwart past bij zwart, ook best wel logisch. Verder vind ik de steentjes van dit shirt heel leuk. Het is een schattig en een stoer shirt tegelijkertijd. Het kant van de achterkant van dit shirt is weer heel sexy. Dat zien jullie nog wel eens op een andere foto.

Dit was de post van vandaag, ik hoop dat het leuk was om te lezen en dat jullie op mijn blog blijven kijken!

Tot morgennn :)

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...