25 juni 2013

Day 176

Hele fotoshoot gedaan op Laila's kamer hahaha. En ja m'n hoofd vandaag.. Niet over beginnen sst. 


Deze broek is van de Vero Moda en dit bloesje is van de H&M Divided. Jaaa, dit is dat bloesje met die leuke kleur. Ik hou van deze kleur.



Zoals je ziet heb ik dit bloesje niet gestreken en daar heb ik zo m'n redenen voor. Ik vind het veel leuker als het een beetje slordig is. En ik doe het niet naar een nette gelegenheid of zo aan nu (want we chillen gewoon thuis) dus dat is ook niet nodig. Vind ik. Jaaa. 


Hier zie je de stof van mijn kleren van dichtbij. Dit bloesje heeft echt een fijne stof. Het is totaal niet ruw en het voelt gewoon goed aan. Deze broek zit ook gewoon goed en niet vervelend dus uhmmm, awesome!


Hier zie je de rits van mijn broek hahaha. Ik vind het wel leuk. Het is anders dan de meeste broeken :). 

Dit was de post van vandaaaag! Wij gaan zo meteen nog gezellig doen en alles en daarna slapen. Of ook weer niet.. We zien wel. 

Tot morgen! xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...