19 juni 2013

Day 170

Hellohellohellooooo!

Ik heb echt heeeeerlijk geslapen en ja, ook zeker uitgeslapen. Het is al bijna 2 uur 's middags hahaha.


Vandaag ga ik lekker koken voor mijn ouders, alleen ik weet nog niet precies wat ik ga koken. Ik ga zo meteen naar de winkel en dan zie ik wel wat me lekker lijkt.

Outfit Of The Day
Broek | La Chica
Shirt | Silly's Store
Leren jasje | Outfitters Nation


Ik vind dit een schattige en stoere outfit tegelijk. Het leren jasje maakt het stoer en dit shirt met lichte kleuren en glittersteentjes maakt het weer schattig. Deze broek is gewoon simpel, maar het past natuurlijk bij alle soorten shirts en jasjes. Gelukkig!

Dit was het dan weer voor vandaag, ik hoop dat je deze post leuk vond en dat eh.. Je zin hebt in de post van morgen :)

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...