04 juni 2013

Day 155

Gister heb ik gezegd dat ik vandaag mijn nagellak zal showen dus jaaa, dat ga ik doen! Hieronder zie je een foto van mijn nagels.


Ik heb deze nagellak gekocht op een markt, kan gewoooon. Verder heb ik ook knalgroen en knalgeel en deze 3 nagellakjes samen waren maar €5! Zo zie je dat je leuke dingen kan vinden op de markt, als je maar goed zoekt haha. Terwijl ik dit stukje aan het schrijven ben heb ik steeds meer zin in volgend jaar, omdat ik dan meer over andere dingen ga posten zoals nagellak en nog veeeeeel meer!

Hieronder een foto van mijn outfit van vandaag en een foto van mijn armbandje :)




Shirt | Volgens mij Coolcat..
Broek | La Chica
Armband | Cadeautje uit Italie!
Coole sokken | Coolste sokkenla ever

Dit was het voor vandaaaag. Als je nog een leuke outfit weet om te dragen, schrijf een comment! Dan zet ik het op mijn pagina van 'Things to wear'.

Kisses,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...