16 juni 2013

Day 167

Hi there!



Ik ben net klaar met douchen en aankleden en alles na een heeeeerlijk avondje uit in Manebrug! Het was echt heel spontaan haha, een vriendin vroeg me ineens mee and I was like 'Waarom ook niet jo :)'. Ben heeeelemaal los gegaan en ja dat mag, want ik ben geslaaaagd hahahaha. Dat ga ik nog vaak zeggen denk ik..

Vanavond ga ik naar Saffraan, dat is een lounge in Utrecht. Dat gaat sowieso ook heel leuk worden! Woohoooo I love vacation.

Vandaag is het ook Vaderdag dusss, Happy Fathers Day everybody. Vergeet niet om je papa een dikke knuffel te geven :).

Outfit Of The Day 
Bloes | H&M
Broek | La Chica
Riem  | Weet ik nietttt

Ik vind dit een leuke outfit! Ieder bloesje past wel bij een spijkerbroek en een bruine riem denk ik, dus deze ook. De kleur van deze bloes vind ik echt mooi, het is niet echt een kleur blauw die je iedere dag ziet. Verder heb ik dit bloesje niet gestreken, omdat het niet nodig is. Ik vind het juist leuk als een bloes er een beetje slordig uitziet.

Geniet van jullie dagje xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...