13 juni 2013

Day 164

Oh no.. Vandaag krijg ik dan eindelijk de uitslag van mijn examens! Ik word gek :)




Jasje | Outfitters Nation - Shirt | H&M - Leggingbroek | Unknown

Ik voel me echt heel raar vandaag. Het voelt niet eens alsof ik wakker ben of zo, het lijkt serieus alsof ik slaap. Dat komt sowieso doordat ik een beetje gespannen ben, en zenuwachtig, en nerveus, en psychisch gestoord, OMDAT IK NU WIL WETEN OF IK BEN GESLAAGD OF NIET. Oke. Chill 'm ff. Om half 4 word ik gebeld door mijn mentor en zij gaat mij dan vertellen wat de uitslag is.

Zo meteen komt een van m'n beste vriendinnetjes, Sureyya, naar mij toe zodat we gezellig samen kunnen stressen. En elkaar opeten. Door de stress. Ugh. 

Trouwens, deze bandana vind ik supercute. Ik heb m'n haar even in 5 minuten gedaan, dus zo perfect zit het niet haha. Ik heb een donut in m'n haar zodat ik deze knot kon maken en dat is best goed gelukt. Deze donut heb ik in de H&M gekocht en volgens mij was ie €2,50? Ik weet het niet meer precies. Het is wel erg handig!

Ik ga nu nog even ontbijten en daarna komt Sureyya als het goed is. Dan kan de stress beginnen, want ja, wij fokken elkaar altijd op :( hahahaha. Best grappig soms.

Tot morgen! En dan laat ik gelijk weten of ik ben geslaagd. Of niet.. :(

Kusjes,
Stresskip Filiz



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...