07 juni 2013

Day 158



Hellohello! Vandaag ben ik samen met mijn ouders op stap geweest en ik heb een aantal leuke dingetjes gekocht voor mijn kamer. Verder zijn we ergens wat gaan eten en het was superlekker. 

En nu mijn outfitttt. Ik draag deze lichte broek van Tally Weijl. Deze broek zit echt heel comfortabel, niet te strak, niet te los, gewoon precies goed! Dit shirt is van de H&M, en jaaa deze is gewoon €3,-. Wie zegt dat je veel geld uit moet geven voor een leuke outfit? :) Hieronder draag ik nog wel een wit hemdje, ook van de H&M, maar dat is meer omdat ik niet wil dat dat gestreepte shirtje doorschijnt. Dus gewoon voor de zekerheid. 

Ik vind het een leuke outfit voor als het lekker weer is buiten, zoals vandaag. De lichte kleuren zijn heel vrolijk en dat zorgt gewoon voor een vrolijke look :). 

Ik ga nu even mijn kamer een beetje opruimen en daarna richting mijn oppasadresje. Lekker geld verdienen terwijl ik op de bank aan het chillen ben! Love it. 

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...