06 juni 2013

Day 157

En we zijn weer lekker sportief bezig vandaag! Vandaag ben ik gaan fitnessen met een vriendin en nu ben ik kapottt. Dus ik ga even posten en daarna rustig met m'n telefoon chillen terwijl ik in bed lig. Can't wait!


Ik vind dit een superleuke sportbroek, omdat die kleur.. Waaauw die kleur. Ik hou van deze kleur! Dit shirt is van Outfitters Nation. Het is gewoon een simpel shirt met een vrouw er op en ik weet niet what the f*** ze doet hahaha. Maarja. Dat is nu niet goed te zien op deze vage foto in een raam.. Dusss dat zien jullie nog wel een keer. Het is wel een leuk shirt, het is goed te combineren met een zwart rokje of een simpele jeans. Ook  zie je m'n sporttas van Health Works Fitness, de plek waar ik fitness. Join me? :) hahahaha.

Het was wel echt lekker weer vandaag! Hierdoor heb ik nog meer zin om op vakantie te gaan naar een warm land. Ik denk dat ik dit jaar weer gewoon naar Turkije ga, m'n mooie landje haha. Verder moet ik dan nog wel kijken hoe ik dat ga doen met posten.. We'll see!

Dit was het weer voor vandaag, tot morgen iedereen :)

Kusjes,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...