22 juni 2013

Day 173

Goedemiddag iedereeeen. Vandaag ben ik echt te lui. Ben rond 1 uur opgestaan en heb me net pas aangekleed.. Maar dat maakt verder niet echt uit haha. Dit is mijn outfit van vandaaaag.



Trui | Outfitters Nation 
Broek | La Chica 

 Ik vind deze trui erg leuk om de stippen die je wel goed kan zien op deze foto. Verder vind ik die lichtgrijze strepen wel een leuke detail van deze trui. Ja serieus, ik draag gewoon een trui, terwijl het bijna zomer is.. Maarja.. Dit is Nederland eh, je weet maar nooit met het weer. 


En zo heb ik m'n haar vandaag. Ik heb er geen spray of crème in gedaan. Het enige wat ik na het douchen heb gedaan is kammen. Daarna heb ik een staart ingedaan en toen heb ik m'n haar gedraaid en het bleef zo zitten. Handigggg. 

Dit was het voor vandaag. Ik ga denk ik even m'n kamer opruimen en vanavond ga ik nog weg van huis om gezellig te doen en jaaa, tot morgen!

xoxo - Filiz 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...