15 juni 2013

Day 166

Vandaag heb ik een simpele maar leuke outfit aan. De kleuren wit en marineblauw vind ik heel leuk staan samen!







Trui | Burberry
Broek | Vero Moda
Ketting | Cadeautje van mama en papa 

Ik vind de ellebogen van deze trui heel erg awesome, omdat het Burberry-print heeft en dat vind ik echt een leuke print. Verder is deze trui goed gecombineerd met deze broek. Wit past bij alle kleuren dus ook bij marineblauw!

Deze ketting heb ik vorig jaar van mijn ouders gekregen. In het Turks heet zo'n oog 'Nazar boncuk' en het brengt geluk(als het goed is). Zo'n ketting past ook gewoon bij alles haha, dus daar hoef ik niet echt over na te denken om het te dragen. Gewoon doen als leuke accessoires.

Dit was het voor vandaag. Morgen is het Vaderdag! Woohoooo.

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...